uttråååkaaaaddddd

okej har gjort betydligt mycket mer än vad jag hade gjort förra gången jag skrev. HEEELT dryg vecka= heeelt dryg blogg, men vafan.. :P skidideeee..
gick på den dära gå-maskinen idag. lökade sönder :P och kollade på en film med frida. Taken hette filmen, riiiiiiktigt bra film som ni måste se :O älskar sånnaa!
Sedan kom familjen hem och vi käkadeee. hade inte ätit sedan frukosten 7 timmar tidigare så var jätte hungrig verkligen.
Satte mig i uterummet och pluggade ytterst lite So.. jaa fyfan vad jag hatar att plugga, speciellt efter skoltid .. :(
Måste verkligen plugga till detta provet så jag kanske kan höja mig i So nu sista terminen.. Det är ju 4 "ämnen i So ämnet" så ett Mvg ger ju sjukt mkt poäng vilket hade hjälpt miiiig om jag alldeles säkert ska komma in på Polhem :P
yeye iaf så gick frida och jag ner i källaren sen då (vårt rum). Satte på högsta volym på pappas dator med Spotify pogrammet (man har alllll musik i världen med det programmet typ) faktiskt bra. Så städade vi och sånt och snackade :)
Fast nu stack pappa och frida nyss ut och jogga... men jag FÅR inte imed jag var hemma från skolan :@ fååår speeel vill fan också.. ska gå på gå-maskinen i 30 min till ikv bara för det.. stör mig skit mkt.. :( är nt ens så dålig, det är mest mina utslag som stör mig...
Lyssnar på Darin - Runaway 24/7 alltsååå den är bäst älskar deeen
Och nu skriver jag verkligen ingenting har bara fett tråkigt vilket får mig att vilja gå ut och jogga ännu mer.. och jag kan inte börja gå på maskinen förrens ikv eftersom jag e såååå himllaa dålig enligt pappa och hans fruga så de blir sura + att det komr ta de som skolk om jag helt plötsligt kan börja jogga o sånt shit. Men saken är att när jag e sjuk, så mår jag sämst på morgonen och kvällen. Kan känna mig hur frisk som hellst på dagen.. jätte jobbigt juu
jaja ne nu ska jag plugga lite so tror jag, eller gå ut och sätta mig i trädgården med Hannsi eller nått. ja nått måste jag iaf hitta pååå. heeej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0