VALBORG :D

var på stranden igår med Anna ett tag, riktigt skönt var det man kunde tom ligga i vattnet och bada påriktigt :O alltså det var ju bara sjukt kändes som enn sommardag i juli typ, haha jaja :D
Efteråt stack jag hem och duschade och chilla könet haha
Senare kom Gunna vi käka och såånt eller han gjorde hehehhe och kollade på en film ocksåå det var najjjjs :) Sedan efter att jag hade följt han så stack jag, pappa och frida ut och gick en runda :P haha fan va sjuk familj man har :|
Sedan kom jag hem och sooooooov :)

Idag så kom Anna till mig vid kvart över 8, så cyklade vi till Arlöv för vi skulle simma med skolään :P Simmade 1000 meter typ, sedan stack vi och duschade och sånt, köpte en frapino på obsaaan sedan tjiillaaa vi tillbaka till skolan ooh mkt stank! hahah :( .....
Vi hade hade äver skådespelar träning idag, alltså jag dör det var så sjukt jävla kuuuuuuuuul, vill fan vara huvudroll i vårt spex alltså det är ju helt sinnes haha som jag skratta! hahaha ja iaf så slutade jag typ nyss, stack hem till mmamma nu lite, ska bara fixa och dona litta sedan sticker jag till Elin och hjälper henne med förberedelser för ikv :D Då komr alla dit och grillar och käkar, sedan drar vi vidare på fest i Kävlingeeeee och efter det så sover jag hos elin :D fan vad jag längtar till ikvällerrrrr <3


(alla mina bilder är hos pappa :( detta är bara en väldigt gammal bild på mig och ella juuu :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0