10 Augusti, Måndag

Idag har jag bara chillat i Bara hela dageeen :) när jag kom hem åt jag lite tacos med mamma och ellaaa, sen har jag bara suttit vid datorn ett tag. Fick en frågan om jag ville jobba på Imorgon (tisdag) och på Onsdag.. Vill ju inte, men de e bra! så fick faktiskt ta och tacka ja, tjänar ju faktiskt en hel del på mitt jobb så det är bra!
Fick ställa in festen jag skulle på ikväll i Kävlinge :( hade blivit riktigt ball det vet jag, men kände inte att jag orkar jobba i nästan 9h imorgon om jag bara hade sovit i 3 haha... så nä det k omr flera festerrr man kan se framemot :) Nu ska jag gå till frestaren och köpa Amigo Choklad :( haha.. Och förresten, nu är det 100 % säkert att jag ska flytta till malmö med mamma frida och ella den 1 Oktober :) härligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0