12 Augusti

Igår jobbade jag bara hela dagen :( i nästan 10 timmar.. inte najjjssss. Men pengarna som kommer är mer än najs iaf haha. sen på kvällen gick elin och jag ut och gick en runda. Ända till Lund och tillbaka till åkarp igen haha. När vi kom hem så hjälpte elon mig att städa imtt rum, ÄNTLIGEN säger jag bara, nu kan jag äntligen gå här inne :) Gick och la mig vid 23. Upp idag halv 7. ööh...
Jobba igen. Men slutade redan halv 12 <3 Så direkt när Frida och jag kom hem stack vi ut och joggade en runta *Stolt* ahhaha.. Ska fortsätta på det här viset, har faktiskt varit rätt flitig på sista veckan men vi får väl se hur länge det kan hålla. Nu ska jag snart åka med sara och frida och hämta våra busskort till gymnasiet. ååh nu börjar det närma sig :) Kommer vara såå nervös :(


gammal och rättså ful bild faktiskt på mig och Elena haha.. aja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0