MalmöFestivalen

På kvällen igår så åkte jag somsagt in till Malmöfestivalen igen. Fast denna gången med Sara Vikki Vanessa Elena Anna Elin Hanna och Josse. haha ja en hel liga som jag saaaa. Vi träffade bla Nic och Esin där och massa andra. Det är typ det som är det ända roliga med MF att man träffar människor man nt sett på länge. Och såklart maten. Så himla god. Igår åt jag Tex Mex, det rekomenderar jag starkt! aah så gott :D
Var där och såg Mohammed Ali på kvällen, helt okej :) Jaa sen bara vandrade vi runt. Sen stack vi hem vid 23.30 =)

Nu vid kl 15 idag så cyklade jag till pappa. Ska bara chilla här hela dagen sedan vid 6 tiden sticker jag till Elin :D Så ska elin anna josse sara och jag äta dääär, sen kommer de från Hjärup så ska vi åka till Magnus och Gustavs feeest, kommer bli svin ball :D över 100 pers så ja, det kan nt misslyckas :D vi synes i morgon I guuuuuuuuuuesss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0