19 Augusti

Nu minns jag inte senast jag skrev nästan :( så tråkigt. har inte haft tid så nu blev jag helt efter här i bloggen..
Har iaf inte vari på MF så mycket. Första dagen, sen en till gång då jag var där med Anna och åt. Sen nu idag ska vi dit och se min kompis Ashley uppträda klockan 7, sen ska vi se Nrj in the park tills ungefär klockan 10. Skolan imorgon ju!!! aah :) så jäkla kul de ska bli trots att det är rätt nervöst just nu ..

I lördags var jag på fest i Odeslöv hos Gustav och Mangeee :) RIKTIGT ROLIGT hade vi :D de var helt satsiga och hade fotografer och sånt där :D  lite bilder kommmer nuuuu..

Innan alla kom till Elin på förkrööök. Jag Anna och Josse <3


Josse jag och Elin efter mycket dansande i Odeslöv :D


Anna och jag dansar där bak haha längst fram: Mange ;D

Okej orkar inte lägga upp fler bilder från festen just nu., det kommer en annan dag eller kan ni ju kolla min faceboooook :D  Iaf så jobbade jag i Måndags. Drygt med det är pengar :)


Såhär ser det ut på mitt jobb. Och såhär ser jag ut där haha.. GOO mjukisklädeeeeeeeeeer :)

okej nu går det inte ens att ladda upp bilder STÖRIGT. aja ni får se en annan daaag :( nu e min blogg så tråkig den kan bli JAG VET men aja de komr igång sen när man kommer in i sina vanliga rutiner :D nu ska jag duscha så jag hinner till MF tills kl 7 och se aaaaaaash. måste också hinna Prova kläder som jag ska ha på mig imorgon första skoldagen ehehe VI SYNS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0