26 Augusti Onsdag

Sprang ut och joggade igår med Anna, sjukt skönt att få sånna grejor gjorda haha...
Idag började jag skolan kvart över 8. Var utanför huset vid kvart över 7, ångest på det. Åkte buss till skolan idag, vilket var jätte smidigt. gick till kvart i 3 hade en softiig daaag hahah.. nä men som skolan alltid annars nivet :P kom hem bara 15 min efter att jag hade slutat, bussarna gick dö fort. Kom hem och lagade mat som ligger i ugnen nuuu, kyckling och potatis/morötter i ugnen muuums e jätte hungrig :) Nu kollar jag på top model med Frida och snart ska vi nog se film :D herrååå (L)



som varje annan dag efter skolan tvättade jag bort mitt smink DIREKT när jag kom hem och så bytte jag om till linne och några mys shorts. Orkar inte ha smink och sånt man har ju vant sig med helt chilll kläder och sånt nu över sommarn :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0