29-30 Augusti

heeej. Festen i fredes var DÖ ball :D riktigt roligt. Har bilder hemma hos mamma så lägger upp dem då. eller nä jag kanske kopierar från facebook elr nått istället, vi seeeer :)

Igår var jag först på 90 års jubileum på Åkarps idrottsplats. Fullproppat med folk. Gamla A-laget (i fotboll) skulle möta det nya. Hahaha skit kul imed min pappa spelade i det gamla så han och alla hans gamla lagkamrater mötte nya. De förlorade dock men pappa gjorde ändå bra ifrån sig ;) haha.. sant faktiskt :) Kom hem och chillaaaaaaa sen stack till bara och var där litta. Sen nu idag ska jag ut o jogga en runda med Annis. Vi får se vad som händer med livet. Sitter och äter solrosfrön nuuu och ska snart plugga litta :) heerå (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0