3 Augusti

I förrigår var det fest hos Danne, ASBAALLLL som vanligt :D (har inte tid att berätta detaljerat idag för ska se film strax)


josse och sara <3


Camilla jossse jag och anna <3

Sen nu igår så var anna och jag först på stranden hela dagen, riktigkt najs väder :D Sen på kvällen åkte jag till bara och chillaaaaaaaaa, kollade på en skit bra film minns inte vad den hette dock, började på U haah och handlade om människor i fängelse som hade boxningsmatcher och sånt, okej lät nt alls bra men lovar den var de :) Även om jag nt brukar gillar action och liknande slags filmer så.. :)
Imorse så åkte vi till stan så käkade vi falafel, sedan stack de och skulle träna så då tog jag bussen hem till åkarp och därifrån cyklade jag hem till pappa i Lomma :) Nu har jag kollat på filmer sedan frida och jag var små med frida då, asroliga var vi haha.. Och nu ska vi kolla på en annan film sedan jätte långt tillbaka som vi spelat in från tv, får väl se vad det kan vara :P vi syns senare ikväll I guess(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0