31 Augusti

Idag har jag bara varit i skolan. RIKTIGT BALLLL :) Började första lektionen med att tvätta varandras hår, föna och så. Såklart på ett visst sätt, men det är as chill :) ja sen hade vi lunch och sen data-prov. Inget seriöst verkade det som. bara jag och typ 4 till i klassen som hade pluggat på det bra så ja, saken e att det nt ens var så himla jobbigt att plugga till bara läsa :P Ja så det var ju braaaaa, sen sista lektionen klippte vi bara dockor och lärde oss saker om olika klipptekniker och såå :) SVIN KUL hehe ne nu ska jag chilla vidare med livet. puss <3

Kopierade 2 bilder från fejjan från i Fredags :) ..

Linda Josse Emma Elin Jag och Ella :)



Jag Josse Anna och Elin <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0