4 Augusti

Igår så såg Frida och jag typ 4 filmer sammanlagt haha blev som ett maraton typ, det bara började film efter film och alla verkade skit bra så vi såg dem. Alla var skit roliga också så man ska ju inte klaga :) För såg vi en Syster för mycket, Sedan typ Coyote girls elr något liknande och sen såg vi Älskling du krympe barnen. Ja jag har säkert skrivit fel namn till alla men strunt samma något liknande var det iallafall hah :)
Vi gjorde äver chokladfoundue för det är helt sinnes gott! <3 Men nu ska jag skärpa mig på matfronten.. Faktiskt. Och på träningsfronten, det behövs verkligen. Så igår kväll gick/sprang jag på en sån maskin i 30 minuter, lovar som jag svettadeeeeeeees... öh. haha. Sen nu imorse när jag vaknade gjorde jag det också. Sedan tog jag en duuusch så nu måste jag verkligen äta frukost kl är snart 2 jag är dödshungrig haha :( Vad händer idag.. hm vi får see :) ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0