Bästaaaaa HV1

Idag var sjukaste dagen. Började 9.45 så säger Gunilla till oss " Idag ska vi öva på att tvätta håret" haha jag trodde ja skulle dö så perfekt det var. Mitt hår behövde tvättas för det första. sten bra ju. Sen är det ju kul också, inget ansträngande. Eller okej Isabelle har typ tjockast och längst hår i hela världen men helt ärligt, hela förmiddagen gick ut på att tvätta/föna och platta varandras hår eller vad man nu ville göra, riktigt roligt :) Sen hade vi luuunch och rast i 1 timme ungefär. Skönt väder så satt ute i solen. Efter lunch blev det dags för Bild, världens drygaste lärare dock. Tur man har så rolig klass hoohoohh :) Vi skulle rita elefanter inklusive omgivning undertiden då vi blundade haha. lite ball.

Slutade vid halv 4. Hem snabbt och byta om sen åkte jag med Mamma Ella och Frida till malmö. Frida stack och övningskörde så satte vi andra oss på Restaurang Möllan och åt entrecote (L) ÖÖÖVER GOTT! Sen kom frida så käkade hon ocksååå. Direkt efter åkte vi hem, så kom Anna då stack vi ut och sprang en runda. Hem - Duscha - och nu datorn lite. Ska snart kolla igenom hur man skriver ett protokoll sen blir det läggdags. puss :D

Förövrigt saknar jag ALANYAAAAA <3

sara jag elena och anna <3


på stranden när jag och anna bygger sandslott haha <3


hahaha utanför Havana. Såklart var Susanne tvungen att fota! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0