Elonpeloooon

Okej nu ger jag mig haha. jag känner bara press på att jag MÅSTE skriva här, men har bestämmt mig för att nu skriver jag bara för eget nöje och inte för att underhålla någon annan, sen om ni tycker det är underhållande ändå får ni avgöra själv men har inte tid att anstränga mig med bloggen nu när skolan har börjat och allt. Behöver den tiden till massa annat som trots allt är viktigare. Såååå, nu kommer jag bara skriva när jag känner för det, utan ångest att jag nt skrivit på 4 dagar hit och dit hohoh :)

I torsdags började jag på Polhem i Lund. Går linje Hantverk Frisör. Jag var rätt nervös för vad alla skulle tycka hit och diiit, hur klassen skulle vara, vad jag skulle säääga och allt det dära, men det gick mkt bra :) Kom in i klassen från första början och det är skönt för det är människor man verkligen kan vara sig själv med :D så kan nästan lova att jag komr få 3 jätte bra åår, dock ett mkt jobbigt första år för dagarna är långa och det är mycket plugg men det ska nog inte hindra miiig :) Slutade vid 1, åkte hem och åt lite chilla. Sen åkte jag in så jag var i lund vid 3 igen för då slutade josse amanda vikki anna elin anneli elena och cooo. De går samhäll och idrott df de slutade samtidigt hehehe (intresse klubben..). Iaf så träffade jag dem inne i stan, vi fikade och snackade. Sen åkte hela ligan förutom jag och elin hem så gick vi i affärer lite och solade på en bänk haha. Vi båda köpte ett smalt nitskärt på Lindex för endast 29 :- TAGET :)

På Fredagen var det dags för skola igen. Nu var alla 2or och 3 or där ocksåå men det var kul för känner väldigt många på polhem ändå så :) Det är en stooor skola och jag hittar inte någonstans :( Går med en karta över skolgården och mitt shema i högsta hugg haha måste ju försöka komma in i detta så jag kan slappna av lite, man e helt stressad för man vet inte vart tex klassrum 2245 ligger :| då e det att det är i hus 2, våning 2 och sal 45.. hur i allsindar ska man kunna hitta till alla dessa klass rum när det finns 8 hus med ungefär 3 våningar i hälften och 1-2 i de andra haha!
Efter skolan åkte jag hem, slummrade till i 10 minuter ungefär för jag var sååå trött. Sen gjorde jag mig i ordning och stack till stan med elin och Sara. Så såg vi på Promoe (svennebanan gänget hah) på stora scenen :) hanna josse linda och co var där också så det var kul, dock var promoe inte det bästa jag hört direkt men det var väll hyfsat underhållande ändå haha.. spec människorna i publigen, alltid lika kul att kolla på :)
Efteråt mötte sara elin hanna och jag upp kimmy johanna och vikki. Så sprang SPRANG vi genom hela stan till triangelt till en turkisk reataurang som heter Ankara. Där hade vi bokat bord för 10 pers för vi skulle fira Nic. Givetvis visse hon inte om detta utan Esin hade satt en bindel för Nicoles öögon så när de kom in och tog av bindeln på nic så började alla sjunga och de som ägde restaurangen började spela hög musik och sånt :D skit ´kul hon anade ingenting hoho :) Vi käkade och dansade där, riktigt härligt ställe för ingen brydde sg verkligen alla bara körde sitt rejs. haha sen var där magdansare och sånt, kan garantera att dit komr vi gå flera gånger :P Vi fick efterätt och sen var vi fullproppade så vi stack ut lite på malmöfestivalen. Gick där och träffade en massa folk. Sen åkte jag med jeppis vibo sebbe simon madde och carro till bara på lite fest, det var baaaalll somvanligt :D


sara elin jag kimmy esin nic johanna hanna och vikki <3


turkisk dans haha det VAR svårt men jäkligt kul haha :)


hela ligan <3


nicole + efterätter som vi fick gratis imed esins morbror jobbade i restaurangen :)

På Lördagen.. shit detta blir mkt.. På lördagen åkte först mamma frida ella och jag till Obs. Mamma handlade mat och jag fixade present till Elin. Ett fint kort där alla skrev sina namn och la en del pengar var, sen ballonger med hennes namn och lite godishjärtan. haha. Ja det blev bra för nu blev hon 400 :- rikare, jaaag hade iaf gillat läget :) Åkte hem och fixade mig lite. Stack till morfar där hela familjen och mina kusiner med familj var. Vi åt kräftooor och snackade, alltid lika trajvlet. Sen fixade vi det sista där. Frida tog tåget med sina vänner till Danmark. Niklas stack hem till en kompis i Åkarp och jag cyklade till lokalen i Lomma :D haha inte som förr då vi stannade hos morfar till 2 på natten och lekte med dockor osv..  Kom till lokalen, så sjöng vi alla för Elonpelon och hon fick sina presenter. Vi var väl ungefär 20 tjejer där vid 8 kan jag tänka mig? Riktigt roligt hade vi och dansade gääärnet, sen kom folket vid 10 kanske. RIKTIGT lyckad kväll hade sten ball :D Cyklade hem vid 1 redan, men då hade jag varit där i 5 timmar så det räckte mer än väl. Frös ihjäl av att cykla i shorts ända hem till åkarp. uschh..


ända bilden jag har just nu, som dessutom har fett dålig kvalité imed jag kopierat den från faceboook :(
det är iaf jag längst till höger hooh..

Imorse vaknade jag. INGEN hemma. NAJJJJJJS :) åt frukost och nu kan jag göra nästan exakt vad jag vill. Spela hur hög musik jag vill. utan att ngn säger till, yeyeeye :) Ska ut i solen lite. Bilder komr kanske senare idag eller en annan dag. Men ska inte kkänna press hhaha.. skriver mest för att jag ska kunna läsa senare i livet, riktigt ball för det blir ju lite som en dagbok man sedan kan bläddra tillbaka i livet o läsa och se bilder. Svin kuuuuuuul juuu :D pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0