Gränden och kontrakt

Vaknade redan 9 idag, gjorde vid mig litta så åkte mamma Ella Frida och jag till Malmö och skrev på kontraktet till lägenheten :) sen satte vi oss på Gränden och käkade lunch, sinnes gott =) Sen gick vi en runda i stan, måste köpa en "skolväska" eller vad man ska kalla det. Vill ha en fin svart i skinn. Hittade en dö fin på Åhlens för 800 så vi får se om det blir den, ska in på Indiskan och kolla också. Ja, sen handlade jag ingenting så direkt bara en rouge borste för den jag hade innan är putsveck. Nä nu ska jag vila lite, är jätte trött. Vid 7 drar jag och hela ligan in till malmöfestivalen och käkar något :D Helt ball för där finns mat från hela världen så alla måste ju kunna bli nöjda haha, jaja vi syns :)


Inne på Butrix. Skrämde Ella så hon började gråta haha ops :(


Jag och lilla Ellsan som skulle prova nya skor =)




Ella och hennes helt och hållet nya outfit. haha Ser sjukt busig ut i de kläderna, vilken hon ändå är så det passar henne perfekt.


Mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0