Kladdekaga


mmmmmmmmmmmmmums (L)

Kollade aldrig film med Friddan innan, vi kollade istället klart på Top Model sen ringde jag en frisörsalong för att skaffa praktikplats till v.45. Tyvärr var där stängt och hennes mobilsvarare satte igång så fort man ringde till den. Får göra ett nytt försök imorgon :) Det är pappa och hans frus vän så det ska nog funka bra.
Förresten igår kväll kollade vi på en riktigt bra film. Det var Jennifer Aniston i huvudrollen och en annan kille. Riktigt bra den måste ni se. Och i detta fall var det inte en sån tjejig-julia-film utan det hände grejor och det var helt så bra handling osv hohooh



Nää nu ska jag sluta sega och fortsätta där jag slutade. Öva på att skriva protokoll så jag kan det tills på Fredag + öva på prov som jag har i data tills Måndag :/ ajaj inte kul men mååååste. Lite energi från kladdkakan så det ska nog gå hehe (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0