Lördag

Igår var ju bara alldeles för bra! tack för allt anneli :D (L) Jäättte rolig fest hohooh. Vaknade vid 10 idag så stack jag simon och alex till stranden och steeekte. Mötte upp resten där så var vi där ett tag. Men vi tröttnade på nyckelpigorna så Anna och jag stack hem till henne och stekte i hennes trädgård och badade poool, riktigt najs :) Senare mot kvällen åkte vi til Lund till espressohouse, hon jag och Danne så åt vi och snackade ett antal timmar, sen när de stänge gick vi vidare till Bk och fortsatte haha.. jaja de va soft :D haha. Nu är jag jätte trött och sitter med mammas lilla laptop i sängen men jätte tunga ögonlock :( Har inga bilder alls förutom en på denna datorn så det kommer jag lovar, men inte idag.. :/ Vi syns (L)


jag och Sara (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0