Måndag - skooola

Började skolan kl 9.45 idag. Naaajs =) 3e dagen och det känns riktigt bra, man är bara otroligt trött när man komr hem efter en hel dag i skolan imed vi slutar väldigt sent. Som tidigast kvart i 3.. Senast halv 5!! usch.. Ifag var en av de långa dagarna till 16.30 men vi slutade istället vid kvart i 4, riktigt skönt vare. Sen imrogon har de "kapat" första lektionen med en timme ungefär så börjar 9.40 varje tisdag istället. Ja man ska nt klaaaga :)
Idag klippte vi för första gången. Vi skulle inte göra det fint, utan mer öva oss med saxen och kammen osv. Riktigt svårt haha... man ska hålla på sånt annorlunda sätt som är mkt svårare än man tror.. aah men de komr gå om ett tag :D Data-teori prov redan nästa måndag (Y) yes nu är gymnasiet igåång :/
Efter skolan kom min syster, Frida och mötte mig. Så gick vi in på seven 7 och skulle köpa brownies, men fick de gratis imed Frida jobbat där. ÖÖÖVER GODA haha farliga jag lovar. Nu ska jag sova. kl är 18 och det ända jag gjort är att ha varit i skolan och ätit ;l ÅNGEST haha :( vi seeeeeeeees



 



Har köpt jätte mkt nya kläder på sistone, men har inte en kamera-mobil nu direkt. Eller jo men det får bara plats 2-3 bilder och det är inprincip omöjliga att ladda in i datorn. Så det har nt blivit mkt foton och så på sista tiden men vi får se sen när vår digital kamera är lagad. Den är nämligen sönder :/ aja. Iaf så t-shirten på bilden är hysat ny. Från Zara 200 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0