Strandväder!

ooppss hehe lite väl länge sedan jag skrev häär. Har inte ens tänk på det för nu när det är så fint väder sitter jag inte alls lika mkt vid datoorn, eller ja nästan inte alls. Iaf så har jag gjort en massa. Jag har varit på Bakken med familjen :D Varit i Bara med deeeem, Varit på strandeen och steeekt och igåre var jag i Oxie hos Key med Julie ocksåå sen sov hon häär, Ja så det är df jag inte haft tid att skriva har hela tiden gjort ngt annan :P Men jag har iaf lite bilder från både bakken och stranden så det kommer, men dock inte idag för jag ska till stranden närsomhellst! sen när jag komr hem ska jag duscha och fixa mig litta sedan sticker jag på feeeest hos Anneli :D kommr bli feeede ball :D jaja så jag uppdaterar ordentligt imorgon kan jag gisssa på :) Dååå ska ni få se på annat hehehe =) vi syns (L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0