Sun'day

Var på espressohouse igår med anna och daniel hela kvällen, mkt trevligt som alltid :) Kom hem rätt tidigt för att vara Lördag och jag var sååå trött, snackade lite i telefon sen somnade jag direkt! Imorse orkade jag inte sticka till stranden pga alla äckliga nyckelpigor :( så istället stack elin och jag hem till anna så solade vi där hela förmiddagen :) Klockan två börkade bring it on på tv så då gick vi in och såg deeen, älskar sånna filmer haha :) Sen nu har jag nyss duschat och ska snart iväg. Så ja inte idag heller komr några bilder men jaja sånt e liiivet orkar inte sitta hemma pga det hahaha... Och idag insåg jag att det verkligen är den NIONDE.. jäävlar jag börjar skojan om lite mer än en vecka :l jag börjar bli riktigt nervös.. vad ska man ha på sig och hela kööret haha ojoj :( ne nu måste jag bege mig, puss!


Min kanin som vi skänkte bort (närmst kameran),. aw han har fått det riktigt bra i värmland :D vi har fått flera bilder och han springer fritt, eller ja inhägnat område, men skiit stort. ja där springer han runt med en massa hon-kaniner om dagarna haha. Snacka om att han komr bvi farsaaaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0