Sunnyday

började inte skolan försen 20 i 10. Riktigt skönt. och ni kan fatta att jag sovit gott i natt. Gick och la mig kl 19 igår HAHA soiinneeeesss.. men jag var så äckligt tröttt. Men ella väckte mig 1 ½ timme senare så snackade jag i telefon i 2 timmar sen sov jag igen :P så ja jag har sovit en hel del timmar inattt vilket jag behövde.
Hade först HNK med Petra. Riktigt chill lärare hon och Agge, och dem två har vi i flest lektioner så det är skönt :) och jag trivs riktigt bra i klassen, kan tänka mig att om några månader kommer allt vara så jäkla kul. och jobbigt förståss. Mer plugg meeeen vi komr också kunna mycket mer och känna varandra och hitta på skolan. oh längtar :)
Slutade efter att ha haft 2 lektioner, så kl 12.05 slutade jaaag =) WOHO.. :D var hemma vid halv 1, så la mig i trädgården och solade en timme eller tvååå. Sen in och kollade på Extream homemakeover och Tyra banks show (kollar inte ofta på tv så det var ju lite sjukt :)) Nu ska jag vila ännu mer.. kanske ta en tuppluuur ALLTSÅ FATTTAR NT VARFÖR JAG ÄR SÅ TRÖTTTTTT :( ååh hej så länge (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0