Träningsvärk


jag och vikkan <3

Har haft en fruktansvärd träningsvärk heeeela dagen. Vet inte om jag gillar det ellr inte faktiskt. På ett sett måste man ju tycka om det, för det känns verkligen att man fått något utav sin träning :) Jag har inte gjort så mycket idag, solade lite i förmiddags, riktigt varmt i solen. Vikki kom hit så softade vi lite, det var ju ett tag sedan så det var väl behövt  :) När hon stack så stack jag ut och joggade. Äntligen har jag fått en kick så jag verkligen gör det och säger inte bara att jag ska göra det. Hoppas det kommer hålla i sig :) jaa. Sen nu på kvällen stod jag inte ut spänningen i min rygg så mamma masserade mig. Och voilaaa hahah har nt ont alls mer, elr jo ytterst lite men det blev mkt mkt bättre. Sen fick jag ansiktsmassage också haha sjuuukt najs :) Neeee nu ska jag och frida chillaaaaa, vi syns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0