16 December

Ingen skola idag för massa lektioner inställda :) Sov länge ist med Simon imed han också hade inställd lektion :) Sjukt skönt. V bussade till stan vid 12 och kollade runt. Bytte hans julklapp för ska köpa annan :P Synd han gillade den andra så mkt hehe... Jaja och han bytte också fast han hade köpt en sjukt fin klocka och det behöver jag ändå så fattar iiinte det menmen :) Vi gick där till 3 ungefär. Kollade julklappar till pappa för det är det ändra jag har kvar så jäävla svåååårt.. löser sig nog :P Simon stack och övningskörde och jag stack hem och åt :) najs. Ska till stan vid 17 igen med mamma. Då ska vi till korthuset så ska jag ta ut bilder som jag kan ha på mina väggar och sånt :D Över fint älskar när man har personliga foton och så och inte bara massa skräp hehee. 

 
Köpte förresten denna på Rea idag, vet dock inte om jag ska behålla den men återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0