19 December

Igår så tränade jag bara sen efter stack jag till min gullegriiiis :) Så äckligt mkt snö ute nu så det inte är sant... i bara var det fan sjukt om man jämför med malmö också :P ja vi kollade typ film åt och sånt sen tog vi på oss vinterkläder och gick ut i typ 1-2 timmar haha över ballllleeeee :D När vi kom hem kollade vi en sjukt bra film som jag höll på att börja gråta till hela tiden haha minns inte vad den hette´, sen lite av en skräckfilm och sen lite av en skit ball :D Men vi somnade i reklamen hehehe.. Efter ett tag vaknade jag så vi fick gå upp. Värsta som finns att behöva flytta sig när man sover juuuu hehehehe. nä men sen nu imorse så har vi verkligen inte gjort ett bajs :) men det e najs.
Stack hem vid 2. Tränade. Nu är klockan kvart i 5 och jag har nyss ätit LASAGNE (L) mmmhhh! Nu ska jag duscha och sen ta på mig litta och åka till åkarp :) Ska bara ta det lugnt där ikv med anneli vikki sara och sara hihi :D kanske fler men dem vet jag inte om ännu ;P Nä fan nu ska jag jalla litttttteee HA DET BRAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0