23 December

Hann aldrig skriva igår men bilderna från 21/12 komr ikväll :)
Igår så var jag bara med Elin på morgonen/dagen. ´Kollade några avsnitt Sex And The City när vi vaknade och åt. Bara softadeeee. Sen skulle jag till Simon vid 4 så tog bussen 3 dit. Han fyllde ju 18 så skulle ge litta paketer och äta tååårta NAJS :) Fick min julklapp då också imed han fick båda sina. Fick en Jetset klocka över finnnn hiih :D


Sen kollade vi på "män som hatar kvinnor" .. Usch den är så hemsk :P På kvällen gick vi bara ut med sebbe jeppe och vibban lite Och CHILLA :) Det var soooft hahah :D

Nu imorse gick vi upp tidigt för simon skulle köra. Så jag gick till ur och penn och spände in klockan så nu kan jag använda den :D Sen direkt upp till mamma och tar det lite lungt. När klockan är 13 något tror jag att jag börjar dra mig tillbaka till lomma igen :) Ska ju fira jul med papppas sida idag wooho :D PUSSS (L)

Kommentarer
Postat av: Maria lindblad

hej, var e din kille ifrån?

2009-12-23 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0