30/12, Frida 18!

Dålig uppdatering somfan menhar inte haft tid :P jobbade i måndags, kom hemså hyrde jag och simon "flickan som lekte med elden" Hemsk :( Sen gick vi i stan (om jag minns rätt? Kan hända att jag blandat ihop ordningen litta hehe).. Iaf så var dagen i stan hemsk. Haha eller nä men vi hade sån jäkla otur. Orkar inte skriva allt så mycket det var! Men iaf så efter många omständigheter slutade det med ett tillgodokvitto på Whoops... Kul.. Där man aldrig handlar kläder i vanliga fall :p menmen..

Igår Tisdags, så stack Simon efter frukost. Jag duschade och gjorde mig iordning sen stack jag till stan med Frida och Tess. Köpte en nyårsklänning på Whoops dådå. För 400, jag gillar den faktiskt :) Lite annorlunda från det jag brukar ha! Sen ett par jätte höga skor Frida köpt för ett tag sedan som aldrig blivit använda just pga höjden haha.. Menmen det klarar jag nog hha :D Efter en runda i stan satte vi oss på den billigaste grekiska restaurangen jag nånsinvarit på. Och så JÄVLA gottt oooh älskar grekisk mat!! Ska lätt äta där igen, 60 kronor?.. NAJS :) 
Sen begav vi oss till Åkarp, hade följe med tess till Sara. Mötte Elin och Amanda på vägen och bytte några ord haha. Ja sen när jag kom till Sara kom Vikki Anneli Elena Anna och Malin också :D Så bestämmde vi lite om nyår osv SKA BLI SÅ JÄVLA KUL AAAAAAAH! Vi ska äta och förfesta hos Sara. Sen komr killarna från vår gamla klass sås vi komr ha sjukt kul älskade 9c så jävla mycket. Set tar vi bussen vidare till Frida och Tessis fest :D Fan vad jag TROR det komr bli lyckat är så sjukt pepppp!!
Ja iaf så efter ett tag stack alla vi tjejer hem till Hampus. Kände mig liiiide luffig men det var bara chill :) Alla drack typ förutom jag kändes bara så onödigt :P menmen :D Detvar kul iaf. Sen mötte jag frida vid tåget 01.19 och tog det hem till malmö. Somnade direkt! fast blev dock väckt av min lilla sötis kl 3 på natten och fick hålla mig vakeen usch det var inte najs minns att samtalet las av och att jag inte orkade ringa upp :P Så hade tydligen somnat


Sara jag och Victor hos hampe, haha Vi gör Isaks posen heheh :D

Imorse blev jag väckt av mamma och Ella (FRIDA FYLLER JU 18) :D Så åt vitårta till frukost osv. Ska duscha nu och fräscha till mig lite. Efter det ska frida ella och jag möta Farmor ochFarfar i stan så ska frida få paketer :) Efter deeet (haha säger hela tiden efterdet eller sen :( ))) men ja SEN ska vi till svartamarknaden och handla lösögonfransar och en sak till som jag glömt för tillfället, men vet att det var en sak ..fan.. aja :P hehe.
Sist men inte minst så ska Mamma Frida Ella och jag äta på Restaurang Mölla,  ÄLSKAR DEN (L) mmhhhh världens godaste:D okej överdrivet men ändå hhihi gottsomfan :D Nu ska jag in i duschen! NYÅR IMORGON!!! PUSSSS :D


Min syster Frida, 18 år idag! CONGRATZZZZZZZZZ (LLL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0