31/12, NYÅR!!!

Idag är det nyårsafton och jag är så jävla laddad inför ikväll :D Ska bli så kul!!

Har nyss tvättat håret och städat undan lite på mitt rum, vill säga röjt allt åt sidorna hehe.. Menmen :) Mammas kusin Mats är här nu och fixar bort viruset från vår stora stationära dator. Så skönt. Därför jag inte kunnat blogga ordentligt och sånt med ju :P Men nu verkar det lösa sig.
Ska gå till caroli strax och köpa lite kött till ikväll och kanske lösögonfransar om jag fortfarande vill ha det... vi får se :) AAH gud vad jag längtar, SINNES :D nu ska jag kila och fixa lite saker. Ska till Sara sen vid 17 tiden så då jävlar :) PUSS


Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : http://theliisa.blogg.se/2009/november/tips-fallande-sno-pa-bloggen.html där kan du gå in och kolla hur man gör så det faller snö :)



detsamma

2010-01-01 @ 13:50:16
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0