9 December ..

Igår efter Bridget filmen kom simme så spelade vi spel ihihih hahah och chillade här hemma bara :) Sen nu imorse så började jag 8.15 :( sjukt hemskt att simmeeee bara ska ligga kvar för han är ledig :(:(:(:( jajajajja... Frida och jag SPRANG till bussen. Hann precis. Så hoppa Jossisen pååå så snagga vi litta om livet haha. Skolan var fede dryg förutom att jag och issakissa var helt utflippade, skönt liten jääääävel heehehe ne men jo :D Sen simmade vi på idrotten HATA HATA HATA.................... Det är hemskt :| jaja fick kuta till bussen. Snackade med vikki i tele hela vägen hem om en massaaa alltid trevligt hohoh :D okej detta inlägget var totalt misslyckat men de e najs de med :) SEEEEEESSS nu ska jag äta och kanske sova litta... :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är simme??



puss

2009-12-09 @ 16:14:24
Postat av: julia

han e miiin :)

2009-12-09 @ 17:11:46
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

är simme din pojkvän?

2009-12-09 @ 19:09:18
Postat av: julia

ja. Vf är du anonym.. ?

2009-12-13 @ 00:12:46
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0