Älskar julafton hoho

Nu är klockan halv 8 och jag tror att jag snart komr sprängas.. Är så mätt! Och har fått alla mina julklappar :D OH älskar det ihihi. Har firat jul igår och idag men det blir ändå en dag till imorgon efter jobbet med kusinerna :)
Fick jätte fina saker idag också. Pressentkort på Åhlens, Massage, Ansiktsbehandling och Make Up Store smink av mamma :) Och Pengar av morfar hihi klagar inte! Fast jag var skylldig mamam en massa så är jag ändå lite i plus iaf så det lägger jag undan till resan tror jag :) Men fick ju pressentkort så det är bra! :D
Nu komr simon snart hit så ska vi sova här hos morfar ikväll imed vi ska upp kl 5 imorgonbitti för då hämtar pappa oss och lämnar oss på jobb :( usch.. PUSS och GODJUUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0