DÖR VILKEN TUUUR

Min dag har varit bääääst hahaha shit alltså. Först åkte simme och jag till skolaan sen var jag frammme då så redovisade jag. Sen hade vi håltimme till kl 13, ungefär i ca 2 och en halv timme. Sen bild lika länge som vi hade håltimme, så slutade vid 15.15 :) Tog bussen med tanya och hennes kompis till botulfs. Skulle ta ut pengar OCH VAD SER JAG?! En 500 lapp´i automaten hahahha jäääääääääävlar vad jagblev glad. Fast visade ju inte det på plats direkt men fyfan haha. Nu har jag råd medalla julklapparna  :D haha så gick vi till mormors café så köpte jag bullar till oss. Efter det åkte vi till stan så hoppade de av vid entré men jag sj åkte vidare hem. Nu har jag bara ätit mammas lussebullaaaar och chillat. Ska nog träna idag.. Tror jag.. vi får se :) PUSSSSSSSS (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0