Fest hos Anneli igår :D


Sara och jag <3


Sara och Sara hhiih <3


Var somsagt hos Anneli på fest igår :D Hade skit kul!
Åkte med henne hem direkt efter skolan så chillade vi lite. Så kom Simon och Tobbe så åt vi lite och så. Sen fixade vi oss så kom alla och ja det blev över roooligt. Här är lite bilder från i början när inte så många hade kommit hihih :) Tack min anne för igår <3

Blev av med min mobil haha , typiskt mig. Hade råkat lägga den ovan på cd spelaren så när någon skulle byta skiva hade ju locket lyfts upp så min mobil hade flygit bakom haha.. Men sebbe hade hittat den där så jag fick den idag! Jävla tur de :) Nu imorse så vaknade vi väl vid 11. Käkade frukooost och bara tog det lungt. Har huvudvärsk somfan men ska snart fixa mig lite för Sara komr snart så ska vi gå i stan hihi :D Sen ikväll komr elin så ska vi softa :D Vet inte om vi ska käka med Sara julie och emma men det verkar nt bli av såå :( jaja nu ska jag fortsätta lyssna på mina sköna låtar hööööögt!! :D älskar det.



Sara och jag <3


Victor, jag, Simon och Sara <3


Sara och jag <3


Haha aw Sara <3


Sara och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0