Gurlllssnight

Nu är klockan snart 00 :) Kom hem från Anneli för ett tag sedan. Bara tagit det lungt där med några tjejkompisar. Sjukt NAJS :D Elena och Malin var där också en stund utöver de jag skrev innan om någon bryr sig hehe men antar det annars hade ni iggedigge läst hehe.. okej nä jag har verkligen inget vettigt att skriva. Hade iaf en skön kväll och jag ångrar verkligen inte alls att jag inte festade idag :) Nu är jag hos pappa och lyssnar på min underbara spellista i Spotify, Fyfan vad jag älskar den!
Denna är underbar när man är trött och bara vill att hjärnan ska softa livet litta hehe ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut din spotify lista :D?

2009-12-21 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0