Inpackning

Sitter här i skolan nu med inpackning i håret :) haha. Sjukt chill, lyssnar på spotify högt i hela salen, har helt över SKÖNA LÅTAAR ooooh :D Snart ska issakissa klippa mig litta. Sen ska jag göra detsamma på henne :) Sen har vi dtata vilket är sjukt meningslöst för vi sitter bara på facebook ändå menmen :) haha..
Efter skolan ska jag hem, fast påvägen hoppar sara på bussen i åkarp så ska vi köpa julklappar i stan hihi :) Och byta det jag köpte till simpan för har ändrat mig haha :P jaja

Igår kom morfar och käkade middag. Och hjälpte mig sätta upp två speglar mm i mitt rum ;D Och en lampa i taket äntligen! haha. Så det var giitttt. Sen stack jag till min lillla simmedimme :)  Nä nu ska jag tvätta ur håret. Ha det så bra skriver kanske ikv <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du inte kunna fota resultatet på ditt rum? :)

2009-12-14 @ 17:28:55
Postat av: julia

Det ser exakt likadant ut bara det att det är ljusare + 2 speglar, men visst kan jag göra det :) :P

2009-12-15 @ 14:56:26
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0