Lillejul paketer haha..

Vet inte riktigt vad dagen innan jul kallas så får bli lillejul hehe aja :D







Smycke "träd", halsband + pengar av pappsen och åsa. Pengar + läppglans av åsas mamma. Pengar + bok + almanacka av farmor :)  Sen har jag ju fått pengar av farfar på posten för typ 1 vecka sedan för han inte kan vänta haha :) glömde nästan den vattentäta lila klockan jag fick av frida hah, den var ändå rätt cool på ett sätt. Så ja, det känns bra :D! Hoppas alla blev glada för sina klapps också. Ska lägga undan pengarna jag fick  tills resan i sommar nu tror jag. Blir julafton imorgon hos morfar med mamma han ella och frida :) Sen komr Simon på kvällen och då ska vi sova direkt för nästa morgon ska vi upp och jobba klockan 5!!! Kan säga redan nu att jag TROR att jag kommer vara rätt off här.. Återstår att se. Puss på er nu ska jag sova! Och God Jul för klockan är 01 nu ihih :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0