LÖRDAG

Det var en skön kväll igår :) Käkade bara foundue med några av mina närmaste så det var najs :D Sen var vi ute i stan lite, snackade somfan över balll hahahh sen ja spelade vi med andra ord. NAJS :)

¨


Sara Anneli Malin och Vikki <3


Imorse när jag vaknade chillade bara jag och simme ett tag, sen åkte jag och tränade. ÖVER bra träning idag så det var skönt :) Åkte efteråt till pappa så hade de lite sån glögg-träff elr nått så alla grannar med barn var här haha :P Ja sen nu åt vi fisksoppa med hela blåmusslor<3 mmmmmh! Snart elr ja närsomhelst måste jag cykla för jag och josse ska på fest i hjärup. Har inte gjort vid mig ett dugg så får väl ta tag i det nu! Ska trots allt bara chilla och vara där en liten stund men man behöver ju inte se nyvaken ut för det hehhe :) Ha det så braaa <3

Kommentarer
Postat av: Hanna Marbe

så jädrans söt

2009-12-05 @ 23:08:55
URL: http://hannamarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0