Pepparkakshus

Åkte som jag sa till malmö direkt efter skolan och tränade. Bussen påväg hem körde för bi mig!!!! FATTIGT SOMFAN. Så pappa var snäll nog och hämtade mig :) Så käkade vi och systrarna, sen byggde vi ett pepparkakshus haha världens mest fyllda pepparkakshus kan jag lova :)

Har även fått mitt jobbschema nu till jul, så frida jag och simon ska jobba från 25-29 (kanske en dag till inte säkert) Så komr tjäna iaf 4500 så det är skit bra nu till sommarn :D hihi ha det så bra <3


Haha Hanna dummar sig :)


haha verkligen ingen bra bild men men ..


Vårt söta hus hahah :D



Kommentarer
Postat av: Linnea

var nånstans ska du jobba ? på jullovet ? :)

2009-12-07 @ 21:52:06
Postat av: julia

vi ska jobba på APH, ett blomsterföretag, ute på lagret, packa upp och ner blommor osv. :) ja på jullovet :P

2009-12-07 @ 22:34:53
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0