Prick 00.00 nu hehe

Ändå coolt hihi :) Elin gick för en liten stund sedan. Vi kollade på Forrest Gump.. aw så längesedan jag såg den. Så himla bra man blir helt bölig :( Typ 0358468 gången jag såg den men vafan den är så braaaa.
Innan Elin kom hade jag fett bull. Så mamma och jag käkade och gjorde hemmagjorda brändamandlar haha. Sjukt elr hur men det smakade exakt likadant så :D
Ligger med mammas bärbara nu i sängen och tänkte sova snart. Först tänkte jag egenligen åka till bara men missade bussen med bara några minuter så nu är det verkligen inte lönt :( Ska träna imorgon med mamma kl 11.15 istället så får jag det gjort. Fast har typ fått sån benhinnings inflammation GÖR FETT ONT men jag klarar mig hehe.pallar inte strunta i träningen för det för då tappar man bara allt så dröjer det tills man komr igång igen.. :P Efter träningen komr morfar så ska mamma laga god middag sen drar jag till min lilla simme :) Godnatt på eeeeer (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0