Restaurang nu :)

Ska gå till restaurang Möllan nu när som hellst med mamma och Frida :) Möter upp Simon påvägen. Ikväll ska jag inte göra något mer än det. Måste ju ladda inför imorgon!! woooho. Förresten så kom jag på vad det var jag mer behövde köpa på svartamarknaden än Lösögonfransar. Det var ju svarta strumpebralllsssss till imorgon (Skojar inte om jag provat vad jag ska ha på mig minst 5 gånger idag :( )) hehhe PUSS PÅ ER!


Ella och jag hihi. Nu innan Ella ska till sin pappa :(


Dummar oss som Kajsa säger hoho

Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : jadå det är bra med mig :)



jag har gjort min design själv =)

2009-12-30 @ 18:05:39
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0