Skola

Igår hann jag bara springa i 30 minuter för att hinna med bussen till bara. Komr dit och när jag kliver av bussen ser jag inte ett S*it.. ÖVER SJUKT det var strömavbrott sjukt länge så satt och spelade Geni med simme och jeanette och käkade med brasa och sånt för annars såg man inte ett skit. hahaha över ball.
Nu sitter jag här i skolan och har data :) Har klippt hela morgonen bara så vi ska göra det nu efter datan också sen slutar jag för dagen :) Tar bussen direkt till Malmö då och tränar sen hem till Pappa i Lomma och chillar vidare :)

Oh glömde nästan :D Vi har fått ett sånt sjukt erbjudande i skolan att vi får en GHD + en fön + väska för bara ca 1500 (beroende på hur många som ska köpa, Är det 20 pers får vi 20 % till varje person osv) sjukt najs så hoppas verkligen att mamma kunde köpa det för dem är sjuka :D älskar dem använde det på praktiken varje dag :D hehehe Så vi får den 1500 kr billigare än i butikerna, såååå najs det hade varit :)



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får der 500 kr billigare än affärer :) dom kostar 1999:-

2009-12-16 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0