Spotify

Någon sa till mig hur man kunde lägga till sin Spotify spellista så jag provade det. Nu får vi se om det funkar för er som ville ha den :) Klicka här -> Julia Valde ut de låtar jag tycker är bäst :) ihih
Är hos pappa nu. Spelade lite spel med Hanna och Frida när jag kom hem och nu har jag bara tagit det lungt :P
Bilder från i förrigår när Jag, Elin och Hanna chillade här hemma med Sex And The City :D




Lite sletna men sånt är livet :) Jag och hanna <3


MMMM... <3


Elin <3


..Och för er som undrar över simon så pallar jag inte skriva allt sånt här , det komr kanske :) Ni vet att vi är tsm och mer behöver ni inte veta tkr jag det är inte hans blogg så jag ska inte blotta hela hans liv här :P PUSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Hanna Marbe

AMEN JULIA=( du skulle inte lägga ut dem bilderna hahah (L)

2009-12-23 @ 17:55:36
URL: http://hannamarbe.blogg.se/
Postat av: julia

amen man ser ju inte så mkt :D Inte så faarlig ju!

2009-12-23 @ 22:11:36
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0