Trött..



Hade bara 3 timmars skola idag. Städade bara och hade matte.. Usch så tråkigt det var. Tog tåget hem 13.10 så var hemma redan halv 2 idag :) (Slutar i vanliga fall 16.45 på Tisdagar..) Påvägen hem från tåget träffade jag ingen mindre än Julie och Natascha hiihi det var längesedan :D
Kom hem, gjorde lite mat och la mig i mitt beckmörka rum i sängen men bärbara och kollade på tv. Sjukt skönt är det. Frida kom för ett tag sedan så hon ligger här bredvid. Fyfan känns som jag somnar när somhelst.. Kanske får ta mig en liden tuppalur innan jag ska möta Simon i stan hhaha jaaaja det gör jag nog :) ppussssssssssss 

Kommentarer
Postat av: Maria

ba en fråga=P e simon din pojkvän elr? för det verkar så:P du hänger mkt med han

2009-12-15 @ 16:55:05
Postat av: julia

ja :)

2009-12-16 @ 15:50:52
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: Soffan

Om simon är din pojkvän vf har du inga bilder på honom ? :)är väldigt nyfiken hur han ser ut,och du pratar liksom mkt om honom o så :P hehe

2009-12-16 @ 19:44:39
Postat av: julia

för det händer bara massa skit då ofta och det pallar jag nt :P håller det hellre för oss just nu. Men´kanske komr :P

2009-12-17 @ 10:04:35
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0