Turdag :D

heeeeeeeeej har haft en riktigt härlig dag idag! :D
Först så gick det förväntande bra på Mattteprovet. Trodde jag skulle få Ig men det gick jätte bra så det var dunder skönt :D Sen går vi och gör vågprov (föna vågor) Vilket är skit svååårt så fick jag MVG på det, alltså jag höll på att dööö :D Så jävla skönt. Och inte nog med det så kom mitt tåg exakt när jag kom till stationen (hade ingen aning om när det skulle komma ihih). Och sen när jag kom till Malmö och gick in på Tiger så skulle jag köpa en sak för 30 kronor för vi ska ha sån jullek i skolan snart så hittade jag sån lite gullig spegel haha.. Men så fanns det bara i lila så jag bara tänkte OH jag som ville ha rooosaaa.. Så när jag har betalt och allt så går jag utanför så kunde jag inte hålla mig så var tvungen att öppna förpackningen och kolla på spegeln, TRO FAN INTE DEN VAR ROSA :D haha öööööver naaajs. Så jag har haft sånt riktigt flyt hela dagen. Kom hem vid 2, slytade 3 timmar tidigare. Så ville jag träna tidigt så brukar det inte vara träningstider så tidigt men JO, idag var det haha.. jävlar :) Klagar iiiggge. Nu ska jag chilla vidare och hoppas att mig dag fortsätter flyyydda poo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0