ääntligen helg ..

Började skolan med matte idag, som sedan följdes av idrottsprov. Pinsamt lätt att fuska, alla sitter och snackar, Per-Åke ser ut som en frågetecken? Lite väck, men det tackar vi föör.
Sedan hade vi musik, hhaha jag och Lovisa ska sjunga i kör bakom musikläraren, kan säga att det låter INTE bra! han har valt en sån riktigt skånsk låt  ahahha men so what, det ända vi sjunger om och om igen är typ: Utan daaaaj! .. Vill faktiskt bara höja betygen ändå  :P
Efter det slutade vi för dagen, klockan 12 alltså. Sjukkt härligt!
Kom hem, satte mig med mamma och Ella och kollade på Björn Bröder, sedan en annan film som handlade om några autistiska, faktiskt väldigt bra film :) Och vi gjorde glass med chokladsås och strössel.. mmm!

   

Nu ska jag packa alla mina saker och sedan cykla hem till pappa i Lomma.
Ikväll blir det kanske någon liten fest i Lomma, men vi får se vad jag orkar eftersom jag ska upp så tidigt imorgon :( .. 

Ha det bra, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0