älskar lov

heeeeeeeeeeej vaknade för en stund sedan, halv 2 typ över underbartttt!
Har inte skrivit nu på ett tag, men har haft fullt upp haha :P I tisdags var jag ju på Etage, det skrev jag nog. Sedan nu i Onsdags så åkte jag till stan med Elllo, vi köpte biljetter till Fredagen den 13e. Efter det stack vi hem till Ellos syster ett tag för vi ville inte vara ute i kylan. Hennes systerdotter, Tindra, alltså shiiit den ungen är över coool haha :D så jävla söt. Efter vi hade varit där i någon timme och käkat och sånt så stack vi och mötte nic. Vi missade bussen så vi tog taxin till bion haha. Ska ALDRIG se fortsättningen på den filmen. Fattar nt varför jag ens kollade jag avskyr ju sånna skräckfilmer :( guuud haha. Efteråt så stack Nixan heeem så jag och Ello stack till Mcd för att handla mat till min syster haha. Sen kom Assad och hans vänner och hämtade oss, körde oss hem. :) Min älskade lillasyster Ella hade dessutom åkt in på sjukhuset fick jag sms av från mamma när jag kommer ut från bion. Hon hade klättrat på en stol (såklart? haha) så hade skiten vällt och hon slog huvudet i golvet, började spy och somna och sånt. över läskigt ju. Så de var där till typ halv 3 på natteeen och tog prover och sånt, men nu mår hon braaa sån tur är <3

      
Tindra och Ello, (kommer videoklipp lite senare hahahah!)

I Torsdags, igår, så vaknade jag först vid 12, stack hem till Victor med saraaa och chillla för vi skulle sticka och gymma.. haha. det gick faktiskt rätt braa men vi skullle  bara prova så det var ju inte så värsta. Mötte Ash på tåget så vi stack dit allihopa. Ska aldrig göra om det iaf inte på ett bra tag det var skit tråkigt haha :(
Stack hem duschade och sånt sedan vid halv 9 åkte Vikki och jag hem till Hannaa, det var jätte roligt haha <3 Gunna och hand kompisar kom dit, chilllaade sen hämtade min mamma och syster oss vid 1. Hem och deckaaa. 

Vaknade vid halv 2 idag, Anna hade smsat så hon kommer hit så ska vi baka sconessss hiih, älskar att vakna och upptäcka att man är ensam hemma :D hahahaha <3 puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0