ångest söndaaag ..

Har haft ett skit roligt lov. älskar det alltså.
 Men nu är det Söndag och skola imorgon.. :( tänk en vecka, EN hel vecka har vi haft ledigt. Helt sjukt så snabbt det gåår. :/
Igår kom Gunneshh var med han hela dagen, sen vid 8-9 kom Ello och Assad och hämtade oss. Tur Assad inte har vinterdäck, helt sjuuuukt så sakta det gick. Tog kanske 1 timme om inte mer att åka till Oxie sen :| riktig snöstorm.
Vi gick hem och chillade hos Gunna sedan kom min mamma och hämtade mig vid 1 tror jag det var.
Vaknade idag vid klockan 1 typ HELT DÖD. Vet inte varför, antagligen för att jag innersinne vet att det är skola imorgon och att det är sista lediga dagen .. Låg i sängen och bara njöt av att få sooova.. men mamma öppnade dörren, började damsuga och fortsatte utan att stänga dörren även om jag ropade minst sådär tio gånger? DET STÖRIGASTE JAG VET. låt mig sova vafan sista dagen. speciellt en fet damsugare som susar hatar det ljudet ooh.. jaja. gick upp och gjorde mackor i ungnen <3 sedan packade mina saker så körde mamma mig och frida så vi handlade godisss sedan körde hon osss till pappa.. 

 
nu ska jag bara softa sönder mig hela kvälllllen. Äta pappas hemmagjorda pizza och kolla film.

 

Börjar ändå 20 över 10 imorgon så det är rätt lugnt. :/ puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0