BEYONCEEE

Jaaaa för min pappa är bäääst!
Frida och jag satt här i källaren så kommer pappa ner och ber mig gå in på Ticnet.se och kolla biljetter till Beyonce..
Så tänkte jag bara liksom varför ska jag göra det..
Så säger han att han ska bjuda mig och Frida på varsin biljett tilll Beyonce's konsert den 11 Maj i Göterborg :D ihhhh <3
Blev så jäävla glad, hon e min största tjej idol (a) hahaha sant älskar hela henneee, fett avundsjuk på hennes utseende och rööst. OHH ja det komr bli bäst hoppas jag <3
Självaste Vicktoria Greeekass ska med och jag gillar läget SKARPT <333333333333



Okej det får bli ett lite nojigt inlägg men vafan, jag är bara jävligt glad för detta, thats it :D
 Ni måste höra denna låten förresten !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0