försovit mig igeeen

vaknade klockan halv 11. kollade på klockan.. skulle varit i skolan i mer än 2 timmar vid det här laget men neeej. alltså helt sjukt, glömde ställa klockan eller nått. Vetifan. Iallafall så har jag städat i 3 timmar heeeela huset, det var ända anledningen till att mamma skulle gå med på att sjukanmäla mig hehe.. så varför inte.

   
Igår i skolan:P
Gjorde sånt arbete på Spanskan, man skulle göra en mat Meny på spanska. haha helt meningslöööt men yeye. Elena och Natalie sitter och gääspar haha :/ Hade syslöjd också, hade alla mina saker hemma så började på ett "vänskapsarmband" efter 1 timmes snackkkk. långt man kom haha fick bli en STENIG ring som jag nu har kastat hehe
och sist men inte minst så har jag fått väskan av simon den neegern nu också :D

Nu ska jag fixa mig lite sen hämta Ella på dagis, äta och senare kommer Gunna tror jag :)
 puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0