FRIDAY!!!!

ooh vad jag älskar att det är helg. ingen skolaaaa, inget stresss. inte behöva vara i tid till mer än tåget kanske hehe men vafan de e gittt!
dagen gick som den gick, kom 20 minuter försent trots att jag ställde klockan 10 minuter tidigare än vad jag brukar för att komma i tid! och detta var resultatet. 1 kvarsittning + 3 prickar (5 prickar= 1 kvarsittning) så nu ska jag inte vara så noga två gånger till så jag får sista kvarsittningen, sedan är det vakna tidigt som gäller detta funkar inte längre haha :(

Follow juliaolssons

dagens planer .. ehm jaadu! klockan är nästan halv 4 nu, ska packa mina saker till pappa så kommer han och hämtar dem. Efter det hopppar jag in i duschen och fixar mig lite sedan sticker vi till Oxie och käkar och träffar litta vänner :)
och jag hoppas att när vi sedan är tillbaka i Åkarp att Elena hänkar hem tilll mig i Lomma och sover, vågar fanta mig inte cykla den biten själv haha! yeye ha en förträfflig helg mina fans *host* :D
 
 
<- jag i sommras hehe
-> Jag Elin och Kimmy när Kimmy hade middag för oss tjejer för ett tag sedan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0