hemma igen


Nu är klockan snart 12 och jag är redan hemma, skönt faktiskt :)
Det blev en härlig kväll men som vanligt inte aaaaallls som vi hade tänkt oss haha..
ello och hennes vänner orkade inte åka till malmöö, så vikki elena och jag gick först till kinabox och hämtade mat till mig och elena (L) Sedan gick vi vidare till BK vid triangeln så satt vi där uppe helt själva och käkadeee :)
Efter det var vi litta nördiga och stack till Davids internetcafé (min mammas sambos).
Och eftersom han äger det så får vi sitta där hur mkt vi vill och vi får läsk och massa sån lyyyxit, jooo jätte lyxigt verkligen.. haha 8-)
Vi kom dit så efter ett tag kom Gunna och alla hans vänner, visste inte ens att de skulle dit liiide öödet.. okej vet nt varför jag skrev så men vafan. hehe :)
Nu ska jag och min kära syster sova, ska nämligen spela cup i morgon OCH sola!! :D
 


Ända bilden från Malmö idag haha. Vikki och Sara  <3
(vikki skulle tvunget till Donken innan hemgång såklart! haha)


   

Och förresten, innan jag stack hemifrån idag så var Frida lite aggresiv med duschen.. haha Hon skulle vrida av den och vred ALLDELES för hårt så hela skiten åkte ut ur väggen.. konstigt :|



sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0