hemma

okej... det gick efter många om och men haha! pausade 2 ggr och gjorde situps jevla tur att vikki och frida är sånna tävlingsinriktade annars hade jag aldrig pallat. ska satsa ordentligt nu till beachen 09!! oooh vad jag villl ha sommar nu :D
Då kan man äntligen somna gott ikväll då utan ångest haha, nu ska jag städa klart och sen ska jag SOVA! för imorgon är det 3 timmars nationellaprov i svenska, skriva uppsats :(:(

torsdag: nationellaprov slutar vid 12, hem och plugga sedan träna
fredag: idrottsprov, engelskatest och matteeeen inlämnad,. sen kanske hitta på något roligt på kvällen vi får se vad jag känner att jag orkar :)
lördag: jobba från ca kl 07.00-17.00  sedan vid 20.00 spela romelecupen! kommer vara död!
Söndag: jobba från ca kl 07.00-17.00

Ser inte alls framemot detta.. men sånt som ibland måste göras om man ska kunna handla allt man vill och för att jag ska kunna resa i sommar :/
ha det bra, godnatt <3


Förresten, gud vad jag längtar till Deep den 16e februari :D
Anna, jag och Vicktoria på bild <3

Kommentarer
Postat av: hanna

vart jobbar du :D

2009-02-04 @ 22:39:50
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: greken

nationella prov på fre? vad sanckar du om

2009-02-04 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0