jobb

mmmmmmmmm vad det var skönt att sova efter skolan idag :D
Mamma körde mig och Frida till jobb vid halv 5, jobbade tills klockan 10, usch men jaja så får det vara, sista dagen imorgon på ett tag ju :D!
Hahahha där jag jobbar, ute på lagret, hehe.. så är det bara en massa polacker som jobbar där med oss. De kan kanske säga några få räknetal på svenska, påse, gummi, ja och nej.. jätte dåliga haha. Får prata så gott jag kan på engelska med dem men det är inte mycket de förstå då heller!
 och inte nog med de, DE LYSSNAR PÅ BASSHUNTER 24/7 hahaha tror jag avlider :(

Nu ska jag sova, för imorgon blir det skola, och jag börjar bli sjuk har jag en stark känsla av.
 Sov gott för det ska jag, godnatt <3


Saknar sommarn något fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: hanna i skolan

Ja jag vet :D ja tack älsk <333

2009-02-11 @ 10:14:05
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0